۰۷ اردیبهشت ۱۳۹۰

SOLDUM ARMANLI


سولدوم آرمانلی
انم آتام منی بردی بیر یادا
قولومدان توتدی لار اوردی لار اودا
بارسانگ آییت آقام اوغلی مرادا
من بیر قیزیل گول دیم سولدوم آرمانلی
...انم آتام قصد ایله دی جانیما
نکاح قییان ملا قالسین قانیما
آغزی قیللی گرجی گلدی یانیما
من بیر قیزیل گول دیم سولدوم آرمانلی
انم آتام کؤر نفسینه چاپاندیر
نیرده یوق دیّوثی مانگا تاپاندیر
آل یانگاقدان بیر کؤر سیچان اؤپندیر
من بیر قیزیل گول دیم سولدوم آرمانلی
بو دریانینگ بویی گیدن شور اکن
شونگا یار دییه نینگ عمری حور اکن
کلّه سی کل دییسم گؤزِم کؤر اکن
من بیر قیزیل گول دیم سولدوم آرمانلی
انه مینگ آتامینگ برن اؤویدی
تانگری جانیم آلسا موندان قوودی
قیریلدی می اوبامیزینگ ییگدی
من بیر قیزیل گول دیم سولدوم آرمانلی
اجه من آیدایین سانگا دوغریمی
کوپ اوتوردیم چووال سوردی ساغریمی
ییگریم بأش یاشیمدا یاقدینگ باغریمی
من بیر قیزیل گول دیم سولدوم آرمانلی
آلتمیش ییگیت گلدی قولی پارالی
سنم دییدینگ نصیبؤمیز آرالی
گؤزی قیزیل کیرپیک لری شیره لی
من بیر قیزیل گول دیم سولدوم آرمانلی
ارتیر تورار اوغلان یوکه سویه نر
قیزیل بالاق عشق اودونا بویانار
الین- یوزون یومان چؤرک دیله نر
من بیر قیزیل گول دیم سولدوم آرمانلی
ارتیر تورار اوغلام گیدر اوینونا
آشیجاغین سانار سالار قوینونا
گولوشمک- اویناشماق دوشمز کویونه
من بیر قیزیل گول دیم سولدوم آرمانلی
اوبالاری بؤلک- بؤلک اوتوردی
هر دره دن بیر دویأنی گتیردی
دیزیندان آشاغین نفته باتیردی
من بیر قیزیل گول دیم سولدوم آرمانلی