۱۵ بهمن ۱۳۸۸

بیرلشمه لی زمان دیر


گوز گــــــوره جیم گوانجیــــم قلبیــمده دیر مکانــیـــم
بیرلشه لینگ باریمیز ، چانگی چیقـــــماز یکه نینگ
گوزی چیقسین کور بولسین یمان گوزین دیکه نینگ
اوز خلقیـــــــمه تورکیــــــمه همیش جانم قرباندیـــــر
* * *
آیرا یورتدا بولســــــاق هم بیــــــــزلر آیرا دیمالینگ
اروپادان نوشا آلیب آرا سرحــــــــد غــــویمالینـــــگ
پدرلردیک مرد بولوب نامرد اشــــــین ایمـــــالیــــنگ
باش چارانگ ملت ایچـــــره مدام شویله پیــــــماندیر
* * *
کوکیـــــنگ بـــیردیر کلـتـــورینــــینگ فرقـــــی از
ایدرمن خلـــــق اوزلــــری اولـــــکه لـــــری آلا یاز
ایســــــلرمن الله دان بیـــــر بـــیره بولوب دمســـــاز
اهلـی تورک دیلــلی خلــــقلار همه سی بیر دوغاندیر
* * *
بوگــون مهرلی غیســــیارین اللرینــگی من سنینگ
غوانیـــارین عمـــر بوئی دیللرینـــــگه من سنینـــگ
غیزغینــــگ ســـلام ایبریارین ایللرینگه من سنینگ
سوزله گیــــن اوز ایلـینـــگه تورکمـــن خلقی اماندیر
* * *
اتا وطــــن مــــکانیــــم غوانــــیارین من سنــــــــگا
بوگون اویشــــیپ غرداشــــلار بخت گتیردیلر منگا
بیریبار شـــــکر ایلاب سیــغیــــنیارین من سنـــــگا
اتا یوردی بولمـــــاسا " آیــدیـــن" رنکی سامــــندیر