۲۴ مهر ۱۳۸۹

SERVER BAGŞİNİN OGLU A.VAHAB SERVERİYLE YAPTIĞIMIZ RAPORTAJ


sadat:ilki bilen bizim davetimizi icabet edip geldiğiniz için çok teşekkürler hoş geldiniz diyorum
A.vahap serveri:çok sagolun bana da bu fırsatı ayarladığınız için
Sadat:önce kendinizi tanıtır mısınız
A.vahap serveri:ben Abdul vahap rahmetli server bagşinin oglu 1965 yılında farıyap vilayetinin altı bölek köyünde dünyaya geldim
Sadat:Kaç yaşınızdan beri şarkı söylüyorsunuz
A.vahap serveri:ben on beş yaşımdan beri şarkı söylüyorum
Sadat:kaç kardeşsiniz
A.vahap serveri:Allaha şükürler olsun dört kardeşiz iki kız iki de erkek
Sadat:Muzik aletlerinden hangilerini çalmayı biliyorsunuz
A.vahap server:dutar danbura armunye akording ve darbuka çalmayı biliyorum
Sadat:yine bir kez katılımınzdan dolayı çok teşekkürler işlerinizde başarılar diliyorum
A.vahap serveri:çok sagolun